Dash | Follow
Hello Kitty
Hover HERE!

Welcome to my simple triple blog,i'm Rina. Thanks for visited my blog,nice to meet you,leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner VVIP Back


Cbox





Credit
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Wana, Afiqah.


Giveaway Canon Camera By Miraa Hussin

hari ni,rina nak join segmen Giveaway!
klik kalau nak join kay?
Dear Kak Miraa,
Saya,nak sangat menang sebab,saya tak ade tabung..lagipun,saya mmg perlukan tabung sebab tahun depan saya WAJIB mula menabung...hik hok...jadi,sebab itulah saya nak tabung ini...saya pilih tabung ni sebab cantik,saya boleh memperdayakan kakak2 saya...hehe..dan,saya suka sangat kamera berjenama canon ni :)
pengakhir kata,harap menang..
skema gile ayat..





Blogger Unknown said...

saya suka GA!!

 
Blogger ruby farahin said...

@rina mutia hello

 
Blogger EmeLiena said...

waalaikumussalam. goodluck yer :)

 

Post a Comment